Anunțuri

2024

  • Solicitare ofertă conform Anunțului nr. 3063/2024 care este disponibil aici și formular de ofertă financiară în format PDF.
  • Reluare – Solicitare ofertă conform Anunțului nr. 3001/2024 care este disponibil aici, caiet de sarcini în format PDF și formulare în format Word
  • Reluare – Solicitare ofertă conform Anunțului nr. 2981/2024 care este disponibil aici, caiet de sarcini în format PDF și formulare în format Word
  • Solicitare ofertă conform Anunțului nr. 2619/2024 care este disponibil aici, caiet de sarcini în format PDF și formulare în format Word
  • Solicitare ofertă conform Anunțului nr. 2627/2024 care este disponibil aici, caiet de sarcini în format PDF și formulare în format Word
  • Solicitare ofertă conform Anunțului nr. 2336/2024 care este disponibil aici și formular de ofertă financiară în format PDF.
  • Solicitare ofertă conform Anunțului nr. 1615/2024 care este disponibil aici, formulare pentru Capitolul 51 – format Excel și pentru Capitolul 61 – format Excel.
  • Solicitare ofertă conform Anunțului nr. 1503/2024 care este disponibil aici.
  • Solicitare ofertă conform Anunțului nr. 1412/2024 care este disponibil aici.
  • Consultare piață servicii reparație instalație electrică, anunț disponibil aici.
  • Solicitare ofertă conform Anunțului SEAP ADV1403523 în format PDF (caiet de sarcini, anexe, formulare) și formular ofertă în format Word.
  • Solicitare ofertă conform Anunțului nr. 980/2024 – format PDF și formular ofertă în format Word.
  • Solicitare ofertă conform Anunțului nr. 897/2024 care este disponibil aici.

2023

  • Răspuns solicitări clarificări (format PDF) la Anunțul ADV1398749 și formulare ofertă în format Word
  • Documentație  achiziție conform – anunț SEAP ADV1398749 în format PDF (documentatie, caiet de sarcini, formulare, model contract)
  • Solicitare ofertă conform Anunțului nr. 13046/2023 care este disponibil aici.
  • Solicitare ofertă conform Anunțului nr. 12507/2023 care este disponibil aici.
  • Solicitare ofertă conform Anunțului nr. 11684/2023 – format PDF și formular ofertă în format Word.
  • Solicitare ofertă conform Anunțului nr. 11685/2023 – format PDF și formular ofertă în format Word.
  • Studiu de piață conform Anunțului nr. 8055/2023 care este disponibil aici.
  • Solicitare ofertă conform Anunțului nr. 4280/2023 – format PDF și formular ofertă în format Word.
  • Solicitare ofertă conform Anunțului nr. 2806/2023 care este disponibil aici.
  • Solicitare ofertă conform Anunțului nr. 2234/2023 care este disponibil aici.
  • Solicitare ofertă achiziție servicii spălări auto – anunț SEAP ADV1344446 în format PDF, caiet de sarcini și formulare în format PDF, formulare în format Word.
  • Solicitare ofertă servicii de colectare selectivă deșeuri – anunț în format PDF.
  • Solicitare ofertă servicii preluare deșeuri provenite din plăcuțe de înmatriculare – anunț în format PDF.
  • Solicitare ofertă achiziție servicii de curățare birouri – anunț SEAP ADV1341491 în format PDF, formulare în format PDF și Caiet de sarcini nr. 1057/2023 în format PDF.

2022

  • Solicitare ofertă achiziție sisteme de securitate – anunț SEAP ADV-1330617 în format PDF, anunț publicitar în format PDF, documentație (caiet de sarcini și formulare) în format PDF
  • Solicitare ofertă achiziție sisteme de securitate PDF.
  • Solicitare ofertă achiziție lucrări reparații platformă acces sediu – anunț SEAP ADV1323639 în format PDF
  • Solicitare ofertă achiziție cartușe imprimantă – anunț în format PDF, formular ofertă în format PDF.
  • Solicitare ofertă colectare și valorificare de materiale reciclabile sortate metalice (feroase și neferoase) și nemetalice, colectare deșeuri de echipamente electrice și electronice – anunț în format PDF. Rezultatul achiziției este disponibil aici.
  • Solicitare ofertă întocmire documentație de avizare a lucrărilor de intervenții (DALI) – studiu de piață, anunț în format PDF.
  • Solicitare ofertă achiziție lucrări reparații platformă acces sediu – anunț SEAP ADV1312584 în format PDF, caiet de sarcini și formular declarație în format PDF
  • Solicitare ofertă achiziție lucrări reparații platformă acces sediu – anunț SEAP ADV1310560 în format PDF, caiet de sarcini și formular declarație în format PDF
  • Consultare piață – lucrări de reparații – anunț în format PDF, fișier cu imagini disponibil aici.
  • Solicitare ofertă achiziție servicii revizie aparate de aer condiționat – anunț în format PDF
  • Solicitare ofertă achiziție servicii de consultanță – anunț SEAP ADV1305520 în format PDF, documentație și formulare în format PDF și Caiet de sarcini Nr. 8846 în format PDF, model contract PDF si formulare anunț în format WORD.
  • Solicitare ofertă servicii reevaluare – anunț în format PDF. Clarificare anunț – format PDF.
  • Solicitare ofertă achiziție servicii de măsurare parametri câmp electromagnetic – anunț în format PDF
  • Solicitare ofertă achiziție cartușe imprimantă – anunț în format PDF, formular ofertă în format Word.
  • Reluare – Solicitare ofertă achiziție lucrări reparații tavan, curațare și reparații iluminatoare – anunț în format PDF, caiet de sarcini și formular declarație în format PDF, declarație în format Word.
  • Solicitare ofertă servicii preluare deșeuri provenite din plăcuțe de înmatriculare – anunț în format PDF.
  • Solicitare ofertă achiziție lucrări reparații tavan, curațare și reparații iluminatoare – anunț în format PDF, caiet de sarcini și formular declarație în format PDF, declarație în format Word.
  • Consultare piață – servicii de consultanță – anunț în format PDF.
  • Solicitare ofertă achiziție servicii VPN – anunț SEAP ADV1290736 în format PDF, caiet de sarcini în format PDF și Word, formulare în format PDF și Word.
  • Solicitare ofertă achiziție servicii de curățenie – anunț SEAP ADV1290724 în format PDF, documentație (caiet de sarcini și formulare) în format PDF și formulare în format Word.
  • Solicitare ofertă achiziție panouri de protecție – anunț în format PDF.
  • Solicitare ofertă achiziție cartușe imprimantă – anunț în format PDF, formular ofertă în format Word.
  • Solicitare ofertă achiziție cartușe imprimantă – anunț în format PDF, formular ofertă în format Word.
  • Solicitare ofertă achiziție servicii de furnizare program legislativ și actualizare bază legislativă – anunț SEAP ADV1283708 în format PDF, documentație (caiet de sarcini și formulare) în format PDF și formulare în format Word.
  • Solicitare ofertă achiziție servicii de protecţie informatică antivirus şi antimalware – anunț SEAP ADV1283706 în format PDF, documentație (caiet de sarcini și formulare) în format PDF, formulare în format Word și caracteristici tehnice în format Word.
  • Solicitare ofertă servicii aparate filtrare, pe bază de abonament – anunț în format PDF.
  • Solicitare ofertă achiziție produse IT – anunț SEAP ADV1277061 în format PDF, documentație (anunț publicitar, caiet de sarcini și formulare) în format PDF, formulare în format Word și specificații tehnice în format Word.
  • Solicitare ofertă achiziție servicii spălări auto – anunț SEAP ADV1276274, caiet de sarcini și formulare în format PDF, formulare în format Word.
  • Solicitare ofertă achiziție cartușe imprimantă – anunț în format PDF, formular ofertă în format Word.
  • Solicitare ofertă achiziție servicii curățenie – anunț SEAP ADV1271744 în format PDF și caiet de sarcini și formulare în format PDF.

2021

  • Rezultat achiziție directă – Anunț SEAP ADV1257163/22.11.2021 expertiză tehnică – format PDF
  • Rezultat achiziție directă – Anunț SEAP ADV1257158/22.11.2021 studiu geotehnic și studiu topografic – format PDF
  • Rezultat achiziție directă – Anunț SEAP ADV1257149/22.11.2021 audit energetic – format PDF
  • 24.11.2021 – Răspuns la solicitarea de clarificări pentru achiziția directă având ca obiect serviciul de eleborare Audit energetic și Certificat de Performanță Energetică pentru clădirea Palatul Administrativ, Craiova, Calea Unirii, nr. 19, județul Dolj la obiectivul de investiții „Consolidarea, reabilitarea, modernizarea și eficientizarea energetică a clădirii Palatului Administrativ al județului Dolj, monument istoric de interes național”, publicată în SEAP cu nr. 1257149/22.11.2021, este disponibil aici.
  • Solicitare ofertă achiziție cartușe imprimantă (reluare) – anunț în format PDF, formular ofertă în format Word.
  • Solicitare ofertă achiziție cartușe imprimantă – anunț în format PDF, formular ofertă în format Word.
  • Solicitare ofertă servicii de colectare selectivă deșeuri – anunț în format PDF.
  • Solicitare ofertă lucrări/servicii de reparație și întreținere la centrala termică din clădirea Palatului Administrativ – anunț în format PDF.
  • Solicitare ofertă servicii de casare auto – anunț în format PDF.
  • Solicitare ofertă servicii de colectare selectivă deșeuri – anunț în format PDF.
  • Solicitare ofertă servicii de instalare aparate de filtare/purificare a apei – anunț în format PDF.
  • Solicitare ofertă în vederea achiziţiei serviciului de reparare și întreținere echipamente de calcul și echipamente periferice – anunţ în format PDF, caietul de sarcini în format PDF, alte documente necesare în format Word
  • Solicitare ofertă în vederea achiziţiei serviciului de reîncărcare cartuşe pentru imprimante – anunţ în format PDF, caietul de sarcini în format PDF, alte documente necesare în format Word
  • Solicitare ofertă servicii predare deșeuri pentru distrugere/topire – anunț în format PDF.
  • Solicitare ofertă servicii de spălare a autoturismelor din parcul auto al Instituției Prefectului Județul Dolj  – anunț în format PDF, caiet de sarcini în format PDF, alte documente necesare în format Word